Just shoot me

Solat, tränat och letat febrilt efter mitt... *trumvirvel* VISA-kort! Tror det är tredje eller fjärde gången sen jag flyttade till Malmö som jag tappat bort det. Tredje eller fjärde gången som jag fått ringa och spärra det och tredje eller fjärde gången som jag måste klara mig en vecka utan. Drives me c-r-a-z-y.



Ändå.



Den här gången var det tyvärr inte bara mitt kontokort som försvann. Upptäckte att jag saknade alla kort, inklusvie körkortet (...) direkt när jag kommit hem så efter att jag vänt upp och ner på alla grejer och ringt till gymmet, gick jag exakt samma väg tillbaka med hopp om att jag kanske tappat det och ingen annan hunnit hitta det. Haha, fat chance liksom.



Självklart inga spår. Den här gången sparade jag numret till Swedbanks spärrservice i mobilen, verkar vara lika bra. Tog ett bad med Ulf Lundell för att stilla nerverna. Gillar min svarta nagel och tån som inte har någon alls.



Vill ni känna på min frustration borde ni spela Craziness. I princip samma känsla!

 



Nu ska jag göra spenat, bädda ner mig i soffan och vänta ut resten av dagen.



Underskattat.

Kommentera inlägget här: