Your laugh is contagious

Känner inget flow med skrivandet idag så jag säger som Thåström "Låt dom regna" och tömmer mobilen på bilder:



Last friday night. Like på papperstussarna man inte såg genom strumpbyxorna...



Fat boy celebration.



I'm feeling awesome! Dans till Danny Sudoku?



Lifesaver.



Pasta pesto med mamma på Vappi igår.





Ny vårjacka. Har moderiktigt snöat in på allt som är dramatiskt färg-fördelat. De runda solglasögonen, pottfrisyren och platåskorna ligger betydligt längre fram i min tid.



Åh vad jag älskar alla meningslösa appar! Laddade även hem Skatteverkets deklarationsfunktion och fick det överstökat på ett par minuter. Imponerande smidigt.



Fiskbullar i hummersås, kokt brysselkål och rädisor. Mina cravings är tämligen alternativa. 

Dagens highlights: Sällskap till morgonkaffet, Markus Krunegårds albumsläpp; Mänsklig värme samt dagens lyckade garderobsrensning.

Dagens sammanbrott: Tvättiden som jag planerat hela min lediga dag kring visade sig vara imorgon när jag jobbar, tv-reklamen för Watch the throne som gärna får vara historia och Efterlyst på tv3 som gjort att jag lär sitta vaken hela natten med den största kökskniven och telefonen inknappad på 112.
Kommentera inlägget här: