Suburban space invader

Effektiva onsdag, håll i hatten. Började tvätta klockan sju, cyklade ner till centrum vid halv elva för att leta Sensation-outfit, gav upp och råkade hamna på Lagerhaus där jag sprang på Linda, köpte en in case of emergency-klänning på Vero Moda, cyklade vidare, handlade mat, kom hem, diskade, käkade fruktsallad och läste igenom alla delkursens anteckningar.
 
Nu ska jag dricka ännu en kopp te så att jag får upp värmen och vågar mig ut en sista gång. Träning och en välbehövlig dos av solariets D-vitamin is up next.
 
Taste of summer.
 
Köpte bland annat två vinglas som det på bilden ovan (och ja, det är helt okej att dricka saft från vinglas). Jag tycker att det är coolare att ha en massa blandade vinglas att duka fram och näst på önskelistan står de här dyrgriparna från Eva Solo.
 
 
 
Ikväll ska jag göra soppa på vitkål. So excited!..
Kategori:
Kommentera inlägget här: