But you're an animal, baby it's in your nature

Nästan så att man börjar känna sig bortskämd med alla lyckade utekvällar, knock-on-wood.
Så blev det kräftor den här sommaren också. Försökte intala Sofie att kräftor äter räkor:
"Gör dem?!" Haha. 
Efter mat, vin och spel drog vi ner för att inviga Atmosfär som vi tidigare bara imponerats av på avstånd. Skönt att sitta på en uteservering och kunna föra ett samtal på en normal ljudnivå vilket var lite kämpigare på ställe nummer två på Lilla torg.  
Gav bartendern fria händer och fick bland det godaste jag druckit i mitt glas. "- Vänta! Jag ska göra ett hjärta i min signatur bara för det! Så! - Vadå? Jag ser inget hjärta?" Klart man gör!
Och efter drinken på Mello Yello blev det en annan på Ètage följt av ett par cider och dans på gården under stjärnorna till en bättre dj i hatt. 
Och att vingla hem i högklckat blir så mycket lättare till musik. Var ett tag sedan jag tjatade ut Robin Thickes - Blurred Lines men förra helgen såg vi videon för första gången på efterfesten och oh my så skamligt. Det funkar!
 
 
Kategori:
Kommentera inlägget här: