Drunk in love

Blev visst inte mycket tid över igår men jag lyckades bocka av allting på listan vilket gjorde att jag kunde ta en välbehövlig sovmorgon till klockan elva. Så, del 2 av "Iphone 2013", summer edition: 
Mycket dans på KB. 
Soulfavoriten Albin Gromer. 
Lätt sommarmat, öl och rosé. 
Dada Life på Moriskan. Slutade inte heller lyckligt för min del. Blev nästan ihjälptrampad under Dannes moshpit, haha. 
Studentfirande. 
Redo för bröllop!
Vackraste bröllopet jag varit på. Det enda jag minns också i för sig men nu sitter ribban högt!
Finaste paret. 
Snyggaste New Yorker-gänget. 
Bruce på stranden. 
Muskler och träningsskador. 
Fick bli solariet när solen svek. 
Workout med Lilja, dreamteam. 
Och en massa powerwalks. 
Vilopaus.
Årets sommaräventyr med Sofie, Kivik.
Liftade med en trevlig man. YOLO.
Och det där med att åka longboard...
Midsommar i ödemarken. Minns inte särskilt mycket av det heller tyvärr. 
Sommarchic. 
Och en ny tatuering.
Landskronakarnevalen med saknade vänner. 
Myskvällar.
Och mycket jobb.
Bruce Springsteen-dokumentären på bio med Josefin!
Nasty candy.
Misslyckad hårfärgning...
Och då fick man bli brunhårig.
Big Slap!
Och efterfesten vi snabbt övergav för KB.
Bloddonationer var fjärde månad. 
En annan kväll jag inte minns mycket utav.
Guldjackan på redo för Malmöfestival.
The Avett Brothers, fem av fem!
Fått fixa cykelkedjan ett antal gånger. Tur att Malmö har många fontäner man kan tvätta händerna i.
Mikeal Wiehe och vänsterpropaganda.
Tog en tur i pariserhjulet och skrek hela vägen. Scary shit. 
Kattskor måste man ha.
Inneboende. Haj Minaj.
Skulle överraska Pauline med sent födelsedagsfirande. Ironiskt nog fick hon förhinder. 
Så det blev middag för två. 
Och KB så klart. 
Obligatoriska nattmaten. Klockan sex på morgonen efter efterfest på Möllan. 
Sommar = Lots of lax.
Vågade mig på utsvängda byxor i augusti. 
Och så ordnade jag och Sofie kräftskiva för två.
Får dessvärre spara vinterfortsättningen till imorgon. Dags att ta tag i livet. Ikväll blir det nyårsmiddag hemma hos Pauline med galet mycket människor. Om allting vill sig väl avslutas kvällen på båten. Tagga 2014!
Kategori:
Kommentera inlägget här: