The crow flies straight, a perfect line

Inte varje dag man lyckas få en kund att gråta av lycka på mitt jobb, bra dag! Med nyårsafton runt hörnet tänkte jag att det vore kul med en årsresumé! I mappen "Iphone 2013" börjar det såhär: 
En minst sagt impulsiv läppförstoring, tja! 
Januari, årets nyttigaste månad så klart!
Två mil på mindre än 120 minuter, nytt rekord! 
Alla hjärtansdag, middag för tre!
Och 24 års kalas med fina vänner.
Sen vart det vår och vårkänslor i luften. 
Hej hej du lilla vårtecken. 
Vårjackan jag suktade efter men aldrig köpte. 
Och nya tatueringar of course!
Jobb, plugg, jobb, plugg, jobb. 
Passade på att extraknäcka på Östgöta nation när jag ändå var i farten. 
Och efter det blev det dags för den traditionella 'sexan' - efterfest till klockan åtta på morgonen... 
Och så blev det dags för Valborg och där minns jag inte ett smack så det kan vi ju skippa. 
Som sagt...
Firade in våren med Kubb i Folketspark också. Värdelöst spel. Ja, jag är kass på det.
Fick äran att följa med när klänningen skulle provas inför det stundande bröllopet. 
Och maj kan ha varit en av årets bästa månader tack vare den här mannen. Bästa platserna till Springsteen på Parken arena. 
Och där rundar vi av för idag, precis mellan våren och sommaren när regnet kom och vi fick ha plastpåsar på huvudet. To be continued. 
Kategori:
Kommentera inlägget här: