Why are you my Remedy?

Lördag och jobbhelg. Tänkte att jag skulle våga mig på att cykla till jobbet nu när jag har ett hum om hur jag hittar dit. För säkerhets skull ska jag cykla en och en halvtimme innan jag börjar, har ett par ärenden att uträtta anyways.
 
Smärtan i svanskotan har börjat avta ordentligt och igår sprang jag runder som om jag vore med i The Sound of Music och bara "Åh, jag kan göra såhär igen! Åh, jag kan till och med göra såhär!" tills jag tog det lite för långt och nådde nummer nio på smärtskalan och bara "Okej, jag får nog vänta ett tag till innan jag kan gå upp i brygga..." och var tvungen att skrida fram resten av dagen. 
 
Ikväll blir det en timmes bussresa för ett äventyr på landet: Förfest hemma hos Evelina och så kul det ska bli att få se alla ansikten jag inte sett på evigheter. 
Spenderade fredagkvällen med Karin och Pauline. Riset blev faktiskt lyckat, skulle kunna bero på att jag kokade det i vitt vin, yum. Fick fina ljuslyktor av Pauline också, tackarr! 
Snodde Paulines bild, några fler pixlar än i min kamera. 
 
Kategori:
Kommentera inlägget här: