Say something

Varit mycket även om knappt minns vad jag haft för mig. Blev en heldag på Triangeln i måndags i alla fall. Fixade naglarna och var inom piercing studion för att boka tid till att ta hål i "tragus" som det så fint heter. Tänkte ta det i helgen men när dem frågade om jag kunde komma klockan fem samma dag kändes det lika bra! Ville göra det när jag var yngre men då vågade jag aldrig, nu tycker jag snarare att saker som utmanar mig är det bästa som finns. 
Föll pladask för det här nagellacket. 
Frågade killen som skulle göra det om man fick lov att svära. Det var helt okej svarade han men det var ju inte riktigt den där pangsmärtan jag föreställt mig. Det tog ändå ett par sekunder och man kunde känna hur nålen först trängde genom huden, sedan brosket och därefter huden igen. Det enda jag fick ur mig var "håhå", haha. Så värst ont gjorde det inte, har nog en ganska schysst smärttröskel ändå. 
Jobbade igår och fick cred för min merchandising vilket var kul, nice to know att man fortfarande har det i sig trots att det var evigheter sedan jag sysslade med sånt sist. Idag jobbar jag halv ett till halv nio och efter klockan fem på fredag håller jag ledig helg, woho. 
Kategori:
Kommentera inlägget här: