The way I tend to be

Lycka är att logga in och se att man blivit godkänd på både en envis tenta och hela b-uppsatsen. Speciellt med tanke på att vi under opponeringen fick höra att "Malmö högskolan har tagit bort alla kompletteringsmöjligheter". Hade jag varit tvungen att skriva om en hel b-uppsats hade jag antagligen kastat in handduken helt och hållet. 
Gröt ur en dammig burk till frukost. Man tager vad man haver och just nu är mitt kylskåp tomt sånär som på Pepsi Max och kattmat. 
Låg och läste Kristian Gidlund halva gårdagen. Det här vädret får mig att vilja köra en repris. Kanske ta mig ut till Maxi och laga någon god middag också, eventuellt. 
Lite halvt kaos igår due to the weather men det löste sig till slut. Filmen var bra men den hade nog varit bättre om dem klippt bort ungefär nittio minuter. Efter tre timmar på biografen var man ganska mör. 
Taggad inför ännu en lugn, alkoholfri helg. 
Kategori:
J:

Tagit bort chanserna att få komplettera??? Say whaaat? :O

Sara:

Ja, helt stört. Dem sa det under vår opponering, att dem beslutat att ta bort allt som har med kompletteringar att göra. Dock inte säker på om dem kanske bara syftade på vår institution, GPS, men jag har för mig att hon sa Malmö högskola in general. Sux!

J:

Helt sinnes ju! Vi har inte hört något om det på Urbana Studier, men tycker ju att det borde vara lika villkor för alla? :/

Kommentera inlägget här: