When I dream I see

Jobba, jobba, jo-obba. Hade min lediga dag i onsdag och passade på att uträtta ett par ärenden och se ikapp några av mina favoritserier; The Following, Vikings, TWD, Bates Motel och Blacklist,det är mycket nu! Förutom det lyckades jag klämma in SHM-dokumentären på bio i tisdags och kände mig gammal när jag insåg att jag kunde sympatisera med Angellos och Ingrossos önskan om avbrott från det vilda livet. 25-årskrisen gör sig ständigt påmind, fantastiskt. 
Igår var jag uppe med tuppen trots att jag inte började jobba förrän tre. Inventering i Lödde stod på schemat och det kändes som en hel evighet sedan sist jag var där. Kul att få träffa alla saknade kollegor igen och inventeringen gick som smort. 
            
Använde mitt gamla skåp och kände mig snabbt som hemma igen. 
Nu väntar en hel helg med jobb, ikväll blir det fredagsmys och imorgon lutar det mot förfest. Får la se hur långt energin räcker där... 
Kategori:
Kommentera inlägget här: