shake me if i'm dreaming

Ja, det är ju fortfarande mycket av allting förutom dötid vilket ändå känns mer än okej. Blev en minst sagt spontan utgång i fredags då jag bestämde mig för att festa till det precis innan övergången till mitt livs sista, förutbestämda, vita månad: Förfest hos Philip och Linda följt av goda drinkar och dubstep på Babel.
Minns inte många sekunder av den kvällen men det jag kommer ihåg var lätt värt att offra lördagen för. Bakis var bara förnamnet. Sängläge deluxe. 
Lite miljöaktivism på kvällskvisten är aldrig fel. 
Måste lära mig att sluta köpa saker som enbart är prydda med fina förpackningar. Det här mästervärket var bland det vidrigaste jag ätit.
            
Tog ett varv i stan på söndag förmiddag, var excited över den här affären men liksom i de flesta outlet-butiker var där inget att hänga i granen. 
Haha, lättroadtjej_89. 
Förutom att jag kom en halvtimme försent till jobbet kunde dagen inte ha börjat bättre. Gick inom Sephora efter att jag slutat och handlade en massa badgrejer för att försöka avsluta den nästan lika bra. Not even close. 
Ledig tisdag på ingång, ser fram mot en välbehövd sovmorgon! 
Kategori:
Kommentera inlägget här: