Jag släckte din eld som jag vann

Den här kvällen gick då inte som planerat. Bestämde mig till slut för att ta en shot för några av mina närmsta vänner som firade sina födelsedagar trots nykterhetslöftet och efter det gick det bara utför. Visst, det krävdes kanske inte så mycket men det är inte illa när man lyckas bli kalasfull en kväll då man inte ens har någon egen alkohol med sig ("tack"). Slutade med att några av oss drog till KB. Jag känner mig fortfarande så onytker att bara det här tagit mig en kvart att skriva. KB var iallafall trevligt som vanligt. Vet inte hur mycket jag bor de gå in på detaljerna, egentligen ingenting alls kanske men jag är ju inte mycket för hemligheter. Träffade en kille som jag medvetetet ignorererade efter jobbet tidigare i veckan. Inte nog med att vi hälsade, jag berättade ju så klart att jag sett honom och kollat bort. Sen träffade jag en annan random kille medan jag väntade på Sofie när hon var på toa. En kille som hängde vid ett bord och berättade att han letade efter "liksinnande". Kände mig nästan träffad där när jag såg hans slips med fasaner. Det räckte gott och väl tydligen.
Tänkte ta en taxi hem men Johnossis "What's the point" fick mig att gå hela vägen. Luftgitarr, dans och solosång. Sen var det en annan hemlis också. Såg en kille som jag träffade på fest för två år sedan. Grejen är att han haft flickvän i evigheter, typ forever och då också. Tänkte inte mer på det at the time även om han var väldigt mycket min typ. Sen dagen före julafton såg jag honom i samma affär i julrushen, på bion förra vecka - både före och efter filmen trots att det var en salong som säkert rymde femhundra pers samt nu ikväll på KB. Dock med sin flickvän och jag vill inte vara den soom är den men det måstet ju lätt vara ett tecken. Typ. Nu har jag nästan berättat allt så nu ska jag sova och tagga sovstund med Guns N' Roses före jobb, ciao. 
7
vore schysst om mitt hår kunde växa assnabbt från och med nu. 
Kulturbolaget och sånt. Bjöd visst bort halva snusdosan som jag köpte imorse och som kostar 60 spänn och knappt säljs nånstans så nu lär jag vakna med abstinens, buhu.
Kategori:
Kommentera inlägget här: