En slö-dag idag

Men imorgon är det nyårsafton,

Ska på fest här i kävlinge, de ska bli roligt, iaf sen efteråt när Sara och Jacob får veta att dom ska dela på en säng på mitt rum som är skit liten, Yes - de kommer bli bråk! :D

Men detta året har varit det bästa året någonsin! - 2006

Minnesvärda saker som hänt:

* Träffade Anton
* Fick nya kompisar :)
* Min hamster dog, tror jag
* Fick sparken från Max hamburger restaurang, tror jag
* Jag och Veve startade bilddagbok med atomdikter - väldigt serriöst
* Min katt har fått anorexia
* Jag och Anton har skaffat en ökenråtta, Elliot
* Såg Basshunter på malmöfestivalen - JIPPI!
* Blev tvingad av Anton att åka höjdskräcken på Liseberg - Skit kul!
* Såg på Banankontakt på Antons födelsedag och fick Lasse åbergs autograf - Status!
* Sola på stranden nästan varje dag med Sara - Blev inte brunare för de..
* Jag o Sara hitta ett bra gömställe när veve kom med bussen - så bra, att hon åkte vidare
* Var på retro i dk lite längre än beräknat - Men roligt va de ;)


Just nu väntar jag bara på min söta Anton !

Love u! <3

/ Sara

140741-22

Kommentera inlägget här: