Även jag har skaffat neonrosa nagelack! (2 eller 1 L ?)

Idag har jag varit på körlektion för andra gången. Det var väll rätt okej, men inte lika lätt nu som första gången, nu var jag tvungen att använda gasen! Skit läskigt, och alla speglar och döda vinklen och gas och broms och allt, kalla mig trög men det kommer ta ett tag innan allt sitter. Och rätt vad det var så skriker min körlärare BROMSA! Det första jag tänkte var, vilken var nu bromsen?! Så där sitter jag med en körlärare som drabbats av panik, men i mitt huvud så är det lungt, jag tänker bara, okej, bromsen, kom ihåg ramsan sara! KBG - kopplingen, bromsen, gasen, sen så, då kan jag bromsa. (Ingen olycka inträffade, paniken var över en trottoarkant som visserligen fick sig en känga)

När jag var klar där så kom Sape körandes med sin pappa! Observera KÖRANDES! Hon är inte ens 18 och hon går inte på körskola och hon ska inte vara bättre än mig ! Hon kommer säkeret ta körkort före mig oxå bara för det den grisen ;) Jag har skit mkt klydd med mitt körkortstillstånd, jag får inte lov att övningsköra hemma med mina föräldrar pga att vägverket slarvat bort mina papper. Mamma ringde idag och gnällde på dom, och då hette det att de kunde dröja 5-6 veckor!! Jag som ville få de mesta gjort under sommaren, men känns som jag får ta teorin först istället..

Efter lite shopping i stan så åkte jag och Sape hem till henne och fixade lite stuffs! Sen åkte jag hem till Anton och vi kollade på filmen "next" som man inte hängde med alls i.. Tror min hjärna har lagt av nu under sommaren och det är skönt på ett sätt, men inte när de verkligen gäller för då sitter jag där med iq som en fiskpinne!

Imorgon så fyller Pauline 18 år ! Eller om typ 10 min! :D Då är det fest hela kvällen, men Sape kommer och gör mig sällskap redan vid ett , och då ska hon få en surprise!  Vi ska göra rent till min och Antons kära ökenråtta :D Den som hon älskar lika mkt som jag älskar hennes fötter! haha!


Och idag har jag laddat ner ännu fler låtar, som sagt min pappa är Coca Cola-narkoman! Så nu är det Justin timberlakes Lovestoned och Greendays Working class hero som ligger på topp!

Men dags att sova, jobb imorgon!

Natti Natti! *

image214


THINK PINK!

sape:

svinhuve, tänker fan inte göra rent;D;D

emelie:

du har blivit utmanad, läs mer på min blogg!

Sofie:

du har blivit utmanad. läs mer på min blogg ! ;)

Kommentera inlägget här: