Höst

Nu börjar det märkas att hösten är här.
Marken är gul och röd av alla löv som fallit, och när man cyklar låter det svishkrax, svishkrax.
För att komma i rätt stämning har jag gjort lite höstgrejer, bland annat börjat dricka en himla massa varm oboy, och så har jag pysslat en väldigt söt kastanjegubbe, precis som när man var liten!

  

Idag har jag varit hos Anton hela dagen och då tvingade jag honom att gå till ankdammen och mata ankorna, det var mysigt. Där träffade vi en skum gubbe som visade oss var han bodde, han verkade väldigt stolt över sin balkong..Sen kom Johan och gjorde oss sällskap och därefter stack vi  till Mc Donalds.
När pappa kom och hämtade mig fick jag övningsköra hem, första gången jag körde i mörker men det var inga problem faktiskt.
Jag vill ha körkort nu!

<3 A L E X A N D R A:

hiih tack ;D
ja, den är jätte skön!

Feliccia:

Så söt! Ha en skön kväll, KRAM!

egoina:

haha, jag har aldrig gjort kastanjegubbar. kanske får börja ;P

Kommentera inlägget här: