Gott nytt år!

Då var det sista dagen på 2008, ett år som jag kommer sakna. Det här har nog varit det bästa året  i mitt liv och det finns en rad anledningar till det:

* Stand up showen med Johan Glans - Ett av de roligaste eventen jag varit på

* Körkort och egen bil - En sån frihet

* Balen - Once in a life time

* Studenten - Underbar, underbar dag

* Klassfesterna - Så roligt att Dinova 05 fortsätter att träffas

* Mallorca med Anton - Haha, vädret var ju inte på topp men det var ändå roligt att ha gjort en sån resa tillsammans


* New Yorker - Min dröm. Så många förutsättningar och dörrar som öppnas. Har lärt känna så många nya, underbara människor och fått kontakt med en hel del gamla vänner igen

Och det är väll här jag befinner mig nu. Det känns som att detta året har gjort mig vuxen och jag ser världen med öppna ögon för första gången. Jag hoppas att 2009 har lika mycket bra saker att erbjuda.

Idag ska jag fixa mig lite grann här hemma med ansiktsmask och grejer, sen bär det av hem till Anton på romantisk parmiddag (vi är det enda paret) och efter det fest med Sape och Lina mfl. Fun, fun, fun!

Gott Nytt År allesammans!

Lina:

De kommer bli skoooj. Ses sen. Kram :))

Kommentera inlägget här: