gnäll

Jag har typ inget liv längre. Det är bara jobb, jobb och ännu mer jobb, känns som jag är nära på att dö. Okej riktigt så illa är det kanske inte men näst intill. Det värsta är att komma hem från ett jobb, vara hemma ett par timmar och sen sticka iväg till ett annat jobb och komma hem mitt i natten. Sen ska man upp tidigt nästa dag och jobba såklart. Såg precis att jag skulle jobba fredag och lördagkväll också och det kan dem fetglömma. Det räckte att jag dubbeljobba 6 dar nu i förra veckan...

Tror inte jag har haft tid att skriva det men vi flög över Roskilde för några dagar sen vilket var ny en upplevelse. Ikväll blir det start i malmö så får se var vi landar då. Hoppas det är nära hemma så man i alla fall ligger i sängen till strax efter midnatt. Nä, usch vad jag gnäller. Jag ska vara glad att jag har jobb fast 4 stycken känns lite på gränsen till förmycket...



Bilder från flygningen i Roskilde förra veckan.
pauline:

Håll ut ! Bara ett tag kvar på det ena ju :) Och det är mooney och sen kommer en välförtjänt resa ! :)

Kommentera inlägget här: