I feel safe in New York city

Denna veckan har jag i stort sett inget liv. Jag jobbar tisdag-lördag, öppning-stängning. En dag i taget var det ja... På lunchen hittade jag det senaste nummret av ELLE som innehöll en flera sidor lång intervju med Robert Pattinson! Mmm, snaart... Den 20 november har New Moon biopremiär och hur länge har jag inte längtat efter den!

När jag kom hem idag väntade världens godaste spaghetti och "kött"färssås och efter det Efterlyst. Såg repotaget om en ung kille som blivit misshandlad av ett gäng helt oprovocerat och Hasse Aros ilska nådde verkligen genom tvrutan. Hur är folk funtade egentligen?! Det är skrämmande.

I pausen läste jag lite bloggar och blev ännu mer irriterad. Vad är det med människor som tror att dem är så mycket bättre än alla andra (och då syftar jag inte på Kisse som trots allt gör det men ironi)? Jag blir tokig bara jag tänker på det. Speciellt när personen i fråga inte har något vettigt alls att komma med själv, och det är lugnt, men att sen klaga och se ner på andra, där går väl ändå gränsen...

Försökte hitta en bild tidigare på ett par supersnygga stövlar från Tommy Hilfiger som jag nästan måste ha nästa månad men dem verkar vara omöjliga att spåra på nätet. Därför fick det bli en bild på något annat snyggt istället... Haha.


Saint Jimmy:

Åh, jag längtar också till New moon! Och man skulle ju inte ha något emot att sätta tänderna i Pattinson^^

Kommentera inlägget här: