I do it for the ones who got my back

Finns det någon stressigare period på året än den här? Jag får lite halvt panik på allt och alla men nu är jag ledig två dagar och det är mer än underbart. Julafton var rikitgt trevlig. Johan och en del av släkten var här och det blev julklappsspel, för många runder av Buzz och alldeles för mycket fotbollssnack. På juldagen var det julmiddag hos Johan sen gick vi ut på Tegners i Lund. Upptäckte Lazee nere i toalettkön och jag gillar den killen skarpt! Lite kul att ingen annan kände igen honom trots att jag sa att det var han. Så medan han var på toa frågade jag killen som stod utanför vem han var där med. Givetvis svarade han "Lazee" sen började vi sjunga "Do it". Haha. När vi kom upp sprang vi på Idol-Ola och ja, jag är inget stort fan eller egentligen inget fan överhuvudtaget men Sofie är ju rent galen i honom så jag lyckades övertala honom att ställa upp både på bild (film) och att säga hej till Sofie i telefonen. Resten av kvällen behöver vi inte gå in på men det hade kunnat bli riktigt roligt, musiken var bättre än den brukar vara och på vägen ut hörde jag Lazees uppträdande. Får ta igen det en annan gång.

Imorgon är jag som sagt ledig. Ska se om jag kan ta mig in till Malmö innan jag ska träffa Pauline och på kvällen blir det massor med mys.


Kommentera inlägget här: