Aldrig mer white i högklackat

Jag vet inte var jag ska börja. Just nu snurrar allt i mitt huvud. Det blev iallafall förfest hos Frida i S-Sandby med henne, Sofie, Tess och Emma. Mycket trevligt, tappade räkningen på hur många shottar vi tog och jag lyckades nästan få i mig hela min Bacardi helt ensam. Inget jag är stolt över idag... Vi spelade kort, brottades om musiken och sjöng oss hesa. Mitt i allt skulle Sofie jula.

Vid elva tog vi bussen mot Lund där vi mötte Karin, Emma och Amanda. Tog tåget till Malmö sen blev det en härlig promenad till White. Vi var nästan först på plats och när vi skulle gå in var jag påväg att ge mina pengar till Roger och han bara asgarvade och kallade dit en annan kille som han var tvungen att berätta det för, sen slutade det med att dem två stod och skrattade åt mig och jag stod brevid och undra vad som var så roligt. Inne på White träffade vi en hel hög med människor från Lund och Kävlinge. På schlagergolvet spelades allt från HipHop till House och Techno med lite inslag av svenska artister, det var faktiskt en ganska härlig blandning. Synd bara att Martin aldrig kom, jag och Sofie hade till och med övat hemma hos Frida. Men men vi hade roligt ändå. Någon gång vid ett började mina fötter värka som in i tusan och humöret sjönk men en halvtimme senare, när alla hade hittat tillbaka till varandra, körde vi järnet igen. Då blev det Usher, Gyllene tider och en massa We no speak Americano. Klockan tre kom Rappe och hämtade mig och Sofie. Blev en runda inom McDonalds sen somnade jag gott i min säng.

Idag mår jag mindre bra. Vaknade vid elva, åt frukost och gick och la mig igen. Vaknade vid två och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Nä idag kommer det inte gå i många knop. Jag tror jag ska stänga in mig på rummet med film och popcorn och be till gud att jag mår bättre imorgon.
Kommentera inlägget här: