Dude, where's my car?

Halv nio gav jag upp min sovmorgon efter x-antal missade samtal. Bestämde mig för att köra och träna när jag såg att mamma smsat mig och frågat var min bil var. Blev lite nervös och sprang ut för att kolla om den verkligen var borta innan jag kom på att jag parkerade den på tågstationen igår och sen fick skjuts hem av Pauline.

Och helt plötsligt rök  min "Inte-röra-sig-en-meter-dag". Fick cykla ner till stationen, ta bilen och köra in till Lund, värmde upp i gymmet innan jag gav mig på ett gympastångpass som jag fick lämna efter en halvtimme eftersom svetten rann så mycket att jag gled åt alla håll, så tillbaka in på gymmet en timme eller så innan jag körde till Nova för att lämna tillbaka ett par shorts på Stadium som satt helt åt skogen, för att sen köra hem och byta skor och promenera hela vägen till stationen för att hämta cykeln och cykla hem.

Försökte vila en stund så jag ska orka med kvällens utgång på Lundsnation men jag var alldeles för uppe i varv för att det skulle fungera. Lika bra att börja packa inför helgens bravader istället. 



Nytt träningslinne, säger inte från vilket märke.



Passade på att äta upp sillen från midsommar. Senapssill är den enda sillen jag kan äta för där är så mycket sås att man inte riktigt ser vad det är man stoppar i munnen. Annars går det inte. Samma med musslor, gott om man blundar.
Kommentera inlägget här: