When you feel so tired but you can't sleep, stuck in reverse

Åtta timmar in på gårdagens arbetspass blev det strömavbrott på halva centrat. Vi har förmodligen världens sämsta generator för nu har jag tappat räkningen på hur många strömavbrott jag varit med om de senaste åren. Fick skjutsa ut de mindre nöjda kunderna klockan sju och vakta entrén från vår fatboy till halv nio innan vi kunde gå hem.
 
 
Follow the light at the end of the tunnel...
 
Gårdagens fynd, ett halsband och en ring.
 
Har knappt fått en blund inatt. Vaknat av fylle-sms till halv fem på morgonen och när jag väl vaknat har mina tankar varit fastklistrade vid en annan idé. Nu måste jag dock ta tag i mitt liv om jag ska hinna ner i stan, göra vid mig och  ta tåget till Landskrona vid halv fem. Utgång i Helsingborg ikväll, det händer inte varje helg!
Kategori:
Kommentera inlägget här: