Lilac wine

Jag erkänner att jag varit lite kass med uppdateringen men VIP-kväll, fredagsjobb och ohälsa känns som helt ok ursäkter eller?

Har känt mig matt hela veckan och nådde kulmen igår kväll. Skulle på after work nere på Lilla torg var det tänkt, istället blev det mjukisbyxor och Big Brother men jag klagar inte, tjejerna höll mig sällskap fram till nolltvå trots att jag inte bjöd särskilt mycket på mig själv.



"Du ser ut som en liten skolflicka!" Tack!

 

Skulle slå ihop Martinas redbull/vodka i en flaska och råkade ha lite vin... Fast inte om någon fick bakslag under nattens utgång, då säger jag som Shaggy "Wasn't me!"



Mådde bättre när jag vaknade imorse och började beta av dagens lista med en runda på gymmet. Ingen bra idé. När jag kom hem mådde jag nästan lika dåligt som jag gjorde kvällen innan och fick ställa in resten av min lediga lördag inklusive planerna med Sofie tråkigt nog.

 

Istället blev det sängen och ett varmt bad,



den spännande fortsättningen på skräcknovellen Slice of Sherry,



en lugn stund i soffan,



och en fransk långfilm under earth hour. Och nu när den är slut kan jag äntligen tända lampan för att "pudra näsan" (kändes lite overkill att ta med ljusstaken in i badrummet).

Ska gå och lägga mig igen och ställa klockan på kvart i ett. Missade ju säsongsavslutningen av The River tack vare VIP-kvällen i torsdags. Inte okej när man sett alla andra avsnitt. Jobb imorgon om Gud vill, ha en festlig lördagkväll!..

Vicky:

Nästa gång jag ser dig äta ska det vara något annat än frukt!!! Okej? Ditt immunförsvar kraschar om du fortsätter!! Okej??????

Kommentera inlägget här: