Future folks

Pjuh. Jag är helt slut. Tror jag ställer klockan lite tidigare imorgon och packar då istället. Kan ändå inte bestämma mig för vad jag ska ha med mig nu.

 

Köpte en tunika från Gina idag. Eller det stod tunika på skylten men det skulle lika gärna kunna vara ett tält. Ett par tag med saxen sen börja det likna något (det syns inte att det är lite ojämt när den är på), perfekt till den höga långkjolen med 90-talsslits från H&M!



Svårt att välja outfit när man inte vet vad det blir för uteställen. Halsbandet är också home made. Jag kan om jag vill!





Måste bara tipsa om The hidden war, eller The bang bang club som originaltiteln lyder. Såg den inatt och det är garanterat en av de bästa filmerna jag någonsin sett och jag har sett en del. Sen kan det ju hända att jag älskar verklighetsbaserade filmer som utspelar sig under apartheidsafrika men oavsett, se den! Starring svenska Malin Åkerman dessutom. Nu blir'e Desert flower och frukt!
Kommentera inlägget här: