En dag som är nära lovet

AHH! SNART ÄR DET LOV!!

Fy va härligt, det finns inget bättre! Men dom sista veckorna har varit omöjliga, alla läxor prov o redovisningar.. Hade prov igår och redovisning, egentligen ett prov till som jag får ta efter lovet, ett prov imorgon, o sen skulle jag behöva göra 2 som jag missat på torsdag men de pallar jag nog inte.

Imorgon e alltså sista dagen förutom avslutningen på torsdag och imorgon ska jag bara dit och göra prov och sen hem igen. Sen kommer Anton hem till mig :D
Saknar dig så mkt även om vi träffades igår...

På torsdag ska jag åka till malmö  med Sara och Pauline och shoppa. De kommer ta tid och det kommer bli skitjobbigt! Alla köer, allt folk och hela gatan från stationen i malmö upp till trianglen, de gäller att vässa armbågarna ; )  Fast sara tränar ju styrketräning så de ska nog inte bli några problem !

Och snart e de julafton, men de känns inte så. Det är helt varmt ute och jag har inte ens behövt använda min fula mössa än. Men de kommer väll, om inte i december så kanske i mars..

ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLLLLLLLLLT! YOU KNOW IT! <3

/ Sara

140741-21
Sape:

yes i know it :D

Kommentera inlägget här: