En spännande rubrik

Igår blev det alltså fika i Lund med Sape och Pauline. Och innan vi hittade var vi skulle äta... Vi gick runt i hela stan och letade efter ett ställe som passade alla våra krav och önskemål och tillslut hittade vi cremé och alla blev nöjda. Efter det besökte vi Make Up Store och jag shoppade en ögonskugga, en täckande ögoncreme och ett läppstift. Haha, jag vet. Jag kan knappt använda läppglans utan att tycka att det känns konstigt men jag hittade en bra färg som inte skriker läppstift och efter en stund så vande man sig faktiskt.

Därefter åkte jag hem till Anton. Vi körde till stranden och efter det till Hemmakväll och hyrde tre filmer. På Kvantum hade dom rea på naturgodis så vi köpte hur mycket som helst sen vindruvor och passionsfrukter på det och min nya favorit dryck Schweppes - Red fusion.

Nu ligger jag i min säng, dricker Schweppes och äter nötter och tittar på en spännande film på 6:an.

Jag har förresten provat den nya tandkrämen "White now" och jag tycker att den påminner om silverschampo på något sätt. Får man det på kläderna så lär det ju inte gå bort.. Sen om den fungerade eller inte det vet jag inte. Men det var ingen wow-effekt i alla fall.
eln:

Sv: Åh tack så mycket! =)

Kommentera inlägget här: