Go morgon

Nu är jag ledig två dagar i streck vilket känns väldigt skönt för det är först då man får en chans att verkligen ta igen sig. I februari/mars kommer jag gå tillbaks till mitt vanliga schema igen som ligger på 20 timmar i veckan. Det kommer kännas konstigt att få ett liv igen. På ett sätt så trivs jag med att jobba mycket för jag får abstinens av att gå hemma och inte ha något att göra. 

Idag ska jag möta Sape och Pauline i Lund för fika och lite shopping. Efter det ska jag köra hem til Anton och lämna in min balklänning på kemtvätt i Häljarp. Sen ska den ut till försäljning. Jag tycker om den jättemycket  men den tar alldeles för mycket plats och eftersom jag aldrig kommer använda den igen känns det som att jag lika bra kan vara utan den. Sen skulle jag hem till Anton ja, och vi har planerat att ta en promenad längs stranden så som vi alltid gjorde förr,  och prata om allt mellan himmel och jord. Kvällen avslutar vi nog med att se klart på den svenska filmen "Låt den rätte komma in" som jag somnade ifrån för två veckor sen...

Nu blir det frukost följt av en lång dusch.

eln:

Härlig blogg :)

alexandra:

hej sara:d hitta den blogg. rolig läsning.

tänkte passa på o fråga om du ska på festen på lördag? känner mig lite utlämnad med vårat gäng:S

hahahah

/alexandra

Sara:

Hej! :) Javisst ska jag det! Du med? :D Bra såfall, då känner jag någon mer förutom dom på NY, haha! :)



Kan tänka mig det.. hah :P Jobbar du på lördag eller?

alexandra:

du, kan inte du adda mig på msn?



[email protected]



kul och snacka lite, ne jag jobbar söndagen:( vilket nästan e värre. hahaha

Kommentera inlägget här: