Snart jul!

Det blev ingen sovmorgon idag eftersom jag skulle befinna mig hos frisören klockan 10. Det blev slingor, både blonda och bruna för att jag inte kunde bestämma mig. Sen blev jag mer eller mindre tvingad till att klippa mig också. Vad är det med mitt hår? Jag klipper det oftast av alla jag känner för enligt frisörerna så är det "torrt och slitet" men det var inte ens två månader sen jag klippte mig sist? Och jag använder värmeskydd varje gång jag använder plattången!

Nu på eftermiddagen åkte jag och mamma till Nova så jag sprang inom Kicks och köpte inpackning som ska användas flitigt! Jag vill ha långt hår! Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Jag har blekt tänder i ett par timmar och börjar faktiskt redan att se skillnad, Mario och Lost har använts flitigt och så har jag fått en ny granne!

Imorgon blir det julstädning sen ska resten av julsakerna upp för idag räckte energin bara till att få stjärnan att hänga rakt! Och så ska jag äntligen träffa Anton igen!
Kommentera inlägget här: