Lata dagar är förbi

Jag antar att jag fortfarande har en del sömn att ta igen sen helgen för när klockan ringde kvart över tio visste jag knappt var jag befann mig. En kvart senare blev det en runda med Pauline och efter det cyklade jag ner till posten. Cyklade. Det var nog ett år sen sist. Det är inte bara positivt med körkort och bil, man blir alldeles för bekväm. Fick min deklaration idag! Resultatet var ju bättre än förra året men inget att hurra över. Jag får tillbaka 750 kronor haha. Jaja, så länge man slipper efterskatt så ska man väl vara glad. Har även skickat in min ansökan till programmet som jag egentligen hade planerat att påbörja till hösten, just for fun. Efter det passade jag på att rensa på mitt rum som jag egentligen skulle gjort i helgen men ja, you know... Hittade ett paket ciggaretter som någon måste ha glömt här på min födelsedag. Det känns konstigt att ha ciggaretter liggandes och inte vara helt nojjig över att någon kanske kommer "hitta" dem. Jag har aldrig varit rökare och i fredags var nog första gången som jag rökte en hel cigg i hela mitt liv. Haha, vad hände där liksom? Hittade också mina malariatabletter som är värda tvåtusen kronor och som har ett bästföredatum som går ut det här året. Det betyder alltså att jag måste ut och resa till ett malariadrabbat land innan årsskiftet. Nu kallar duschen eftersom jag svettades löjligt mycket på gympastång för någon timme sen.

Kanske inte den mest organiserade tjejen...





Men med lite Kanye West och Petter är inget omöjligt.



Kommentera inlägget här: