Ingenting är allt

Ledig måndag, halleluja!

Hängde med Pauline igår. Lagade taco, försökte sätta upp en hylla och såg på The walking dead.

 

Det där med hyllan gick väl inte så bra. Vi kunde inte ens få ihop borrmaskinen. Pauline ringde sin pappa som försökte förklara hur vi skulle göra men gav upp och bad oss googla det. Tillslut ringde jag min pappa som försökte förklara hur vi skulle göra men gav upp och bad oss googla det han också. Vi provade googla men det fanns inga instruktioner om hur man skulle få borret att fastna i maskinen. Paulines pappa sa att till och med hennes lillebror (som är typ elva år) visste hur man gjorde så tillslut ringde vi till honom. Det hjälpte inte det heller. Efter det gav vi upp och åt kladdkaka framför The walking dead istället.



Vi satt säkert men den jä*la borrmaskinen i en timme. Tillslut såg mitt finger ut såhär. Aj.



Idag har jag tränat och solat så jag blivit lika rosa som min träningsbh.

Nu ska jag ta tag i lite andra saker med Eric Amarillos - Halleluja i bakgrunden.
Kommentera inlägget här: