Miss Shop-alot

Till skillnad från många andra tjejer är det inte kläder, skor och väskor som får mitt hjärta och bulta lite extra. Igårkväll surfade jag bland designsidorna till diverse inredningsattiraljer och kom på mig själv med att klappa händerna av extas. Jobbar på det här med impulsköp och lyckades hålla mig från att beställa hem något men jag hittade ett par saker jag m-å-s-t-e ha inom kort:
 
 
 
Ljusstakar och Bird family från danska Superliving.
 
Coolaste kryddkaren någonsing. Kryddorna ligger som mark under varje djur; Oregano under kaninen som föreställer gräs, vitpeppar som sand under kamelen, chili som höstlöv och salt som snö till isbjörnen. Totalt slutsålda, står redan i kö till två olika sidor. Give me.
 
 
 
 
Köpte den omdiskuterade Femtio nyanser av honom igår och låg uppe och läste till halv tre inatt och tänkte "Kom till det snuskiga, kom till det snuskiga" men det kom aldrig. Kanske ikväll.  
Kategori:
Kommentera inlägget här: