You're so Supernova

Jaha, då lider ledigheten mot sitt slut efter fyra fantastiska dagar. 
Den här veckan har minst sagt gått i ölens tecken. Måndagen inledde jag med skönt häng tillsammans med Miriam på Möllan i strålande solsken och på tal om solsken så glömde jag plånboken på bussen på väg dit, fick panik och ringde numret för hittegods utan framgång. Slutade med att jag sprang till hållplatsen i motsvarande riktning för att förhoppningsvis möta upp bussen jag åkte in med, vilket jag gjorde och plånboken låg kvar, en riktig solskens historia med andra ord. Ett par timmar senare gjorde Christopher oss sällskap för öl och indisk mat. 
Ölen som Miriam drack var som sänd från ovan så det fick bli en sån framför American Horror Story också. 
I tisdags blev det frukost/brunch/lunch på Kungsgatans Café, fyra av fem toasters!
              
Och efter det en lätt middag innan äventyren i Lund. 
Magnus Betnér och Soran Ismael på Stadsteatern. Älskar hur de driver med SD och får en att reflektera över vad som egentligen borde vara självklarheter. 
När det var sovdags var jag fortfarande pigg så det slutade med att jag låg och kollade på ett reportage om en man som dog i en sandlåda...
Och även onsdagen spenderades i Lund med mitt fina kex. Botaniska trädgården i Lund följt av öl och äppelkaka. Utmärkt kombo för er som undrar, man kan nog dricka öl till allt, eller enbart. Den där öldieten lockar mer och mer... 
Och den här dagen då. Den började med ett besök hos vetrinären och avslutas med ett mindre serie-maraton. Därimellan lyckades jag göra iste och ta farväl till mitt hjärta som ska ut på vidare äventyr i helgen. Jag vill nästan spy på mig själv när jag läser allt det här men just nu skulle jag inte vilja byta ut mitt liv mot någon annans. Kärlek, det är grejer det. 
Kategori:
Kommentera inlägget här: