My feet can't touch the ground

Lyckades stå ut de första fem timmarna på jobb igår, sen tog det ordentligt stopp. 
Hoppades nästan att ambulansen var där för min skull. 
Försökte sova så fort jag kom hem vilket inte blev så lyckat eftersom jag fortfarande inte kunde andas genom näsan. Tog ett bad istället som jag fyllde med de redan utslagna bladen från tulpanerna.
Trots mitt tillstånd var jag ändå inställd på att åka till jobbet idag vilket jag tidigt imorse insåg att jag fick låta bli. Det gick dock inte så bra ihop med planeringen av den tomma snusburken. Försökte ta från reserven men det var bara vidrigt. Slutade med att jag klädde på mig och släpade mig ner till bussen för att åka till Triangeln, närmsta stället det säljs på. När bussen körde förbi såg jag att där var stängt om söndagarna så jag fick åka vidare till Gustav. Blundade halva vägen när jag gick genom stan, måste ha varit en rolig syn. 
Sharing is caring. Kom hem och däckade direkt ett par timmar. Har precis vaknat och tagit dagens första febernedsättande tablett som jag hoppades att jag skulle klara mig utan. Imorgon ska jag vara frisk. Det har jag bestämt. 
Kategori:
Kommentera inlägget här: