Så snurrar min jord igen

Var inte mycket som gick enligt planerna igår. Råkade försova mig tre timmar och vaknade halv elva. Vid den tiden skulle jag redan ha hunnit vara inom Entré för att prova en jacka jag hängt undan och sitta på bussen ut till Lödde för att hälsa på mina saknade New Yorkers. Efter det skulle jag träffa Pauline på Nova så det blev att jag åkte direkt till Lund istället. 
Helgen räddad! 
Trots att det blev kaos under förmiddagen blev det fin dag och en ännu bättre kväll. Fick stilla mitt laxabstinens, inse att jag suger på billjard samt att jag fortfarande är världens sämsta förlorare. Nu har jag fem mindre upphetsande dagar framför mig, gillar kollegornas pepptalk: Man glömmer snabbt att man har ett liv utanför jobbet och känner att man lika bra skulle kunna sova här.
Trist att de inte blivit klara med hotellbygget då...
Kategori:
J:

Sjukt kul spel, men rätt svårt ibland! Men det ska ju vara en utmaning ;D

Kommentera inlägget här: