Går runt i t-shirt och är trött

Klarade dagen hyfsat bra, mot alla odds. Jag blir sällan bakfull och så som jag hållit igång de senaste dagarna är det som om min kropp redan är inställd på att nyttja energi direkt från reservdepåerna. Ska ta en välbehövlig sovmorgon imorgon, tvättiden klockan nollsju är alltså inte aktuell. 
Den obligatoriska dagen efter-salladen. 
Presentöppning. 
Försöker köpa katternas kärlek med mat. Tyvärr var ju inte krill någon höjdare, hjälpte inte ens tala om att den illaluktande burken kostade femtio kronor. Suck. 
Har på gott och ont inga direkta minnesluckor från igår faktiskt. Däremot har jag fått ett par obekväma flashbacks under dagen, spärrat upp ögon och tänkt "I did what?!"... Nåväl. Yolo. 
Sådär lagom sugen på en hårförlängning just nu. Vet dock inte om det är värt det, efter förra omgången fick jag ju kapa håret under öronen... 
Kategori:
Kommentera inlägget här: