Ge ingen tid till ånger

Herregud ja. Nu märks det att man inte är tjugo längre. Jag tror nästan att gårdagskvällen fick lite motsatt effekt dock, istället för att vilja festa loss snart igen känner jag snarare att jag skulle kunna köra nyktert fram till sommaren. Och det säger jag inte för att jag är bakis för det har jag tacksamt nog inte blivit (ta i trä), det känns bara... Ovärt på något sätt. Jag kan ha roligt ändå. Aja, det blir ju Stockholm på min födelsedag i mitten av mars men innan dess kan jag garantera att det inte blir mycket action. 
 
Vaknade strax före åtta och insåg två saker: För det första att jmina tankar snappat upp en småländsk dialekt? För det andra, inlägget från inatt (tre timmar sedan). Tänkte ju göra det lätt för mig och radera det, kollade statistiken före och upptäckte att det var för många som redan kunde ha läst det, och att ta bort inlägg, oavsett var det är, tycker jag bara är töntigt. Så länge ingen blev offended så klart! Any takers? Hehe. Ah, jag får leva med det och ni får ha överseende helt enkelt. Det var ju tacksamt att det inte var några major secrets som avslöjandes i alla fall!
Kategori:
Kommentera inlägget här: