I know everything changes

Det var inte riktigt min dag igår. Började med bryta nageln när jag hade Yohio, den lilla ungen från Melodifestivalen, i kassan. Det gjorde inte ont som tur var och jag försökte skämta till det men han rörde inte en min och ögonen kunde jag inte se bakom de stora, svarta solglasögonen. Om det inte vore för dem eller att Lilja som springandes totally starstrukked hade jag inte reagerat överhuvudtaget men när man ser tre killar (inklusvie bandmedlemmarna) gå runt med solbrillor inne i ett köpcenter i januari månad så börjar man ju undra. Som Tobbe sa, det hade säkert räckt med att han gått runt osminkad så hade inte ens småtjejerna känt igen honom. 
Det svarta nagellacket var ingen bra kombination med jobbet så det fick åka från alla naglar utom två igår. Andra gången på snart två månader som jag ser det här ansiktet. Katten som bor under sängen. 
Fyllde på mitt lager igår, lite smått beroende. 
Idag jobbar jag tacksamt nog bara mellan tre och halv nio. Ger mig tid till att både hinna fixa nageln och åka inom skolan.
Kategori:
Kommentera inlägget här: