As long as you love me

Kunde inte haft en bättre födelsedag! Vi kör ett bildregn: 
Fick frukosten serverad hos min favorit. 
Sen blev det fika i bilen upp mot Stockholm med mina andra favoriter. 
Tog båten över till Ekerö, som grädde på moset!
            
Massor med kärlek!
Backstreet boys @ hovet, oförglömligt! 
Slutade med att vi fick front row-platser, helt ok! 
Och ungefär här, till videointervjun från 90-talet började jag böla som ett barn... Nostalgi. 
"My name is Nick and I'm fourteen years old!" 
Inledde fredagen med en power walk genom Ekerö. 
            
Efter det tog  vi oss in till stan för mat och shopping. Helt okej posters nere i tunnelbanan! 
Och på kvällen taggade vi för utgång på Wonk. Lite av varje, att man aldrig lär sig. 
Badrums-selfie. 
Vi var fortfarande nostalgiska. 
Och väl på Wonk dansade vi loss till schlager och den här tjejen jag inte minns namnet på från Melodifestivalen.
Adam Lambert var också på plats, dock privat så honom vågade jag bara fota i smyg. 
Åkte hem i lördags med Backstreet boys på repeat och igår blev det kalas i Landskrona. Hade en grym helg med andra ord, jag är mer än nöjd och otroligt tacksam över alla fina människor jag har i mitt liv. 
Jobbade elva till halv nio idag och onsdag är min enda lediga dag den här veckan. Snap back to reality. 
Kategori:
Kommentera inlägget här: