Kick Drum Heart

ÄNTLIGEN ledig efter fyra långa dagar. Visst, fyra dagar låter inte mycket men helgen var inte nådig, sög musten ur mig och alla andra som jobbade. Men idag är jag ledig och uppe med tuppen för att skicka iväg katten till vetrinären för kastrering med bilpoolen. 
God frukost igår morse. Yum.
Och god middag i söndags vilket gjorde att jag hade lunch till igår. Soltorkade tomater, eller solrostorkade som jag alltid råkar säga, är dock fortfarande ingen favorit. 
Kamouflage. Visste inte hur jag skulle lyckas få in honom i buren imorse eftersom det fortfarande inte ens går att klappa honom. Sist fick jag locka med tonfisk men nu skulle han ju fasta dessutom. Därför drog jag en lättnadens suck när jag vaknade och upptäckte att han redan låg där inne och sov, hehe. Bara att låsa fast gallret. 
 
Ska ner i stan ett snabbt varv och börja packa inför mini-semestern. Äntligen får jag njuta av det fina vädret också!
Kategori:
Kommentera inlägget här: