Så gott att må gott igen

... Okej förkylningen är fortfarande inte borta men bakfyllan är åtminstone. Gud. Minns inte sist jag mådde så dåligt dagen efter, det där med att jobba i söndags var visst inte så genomtänkt ändå.
Lördagen var i alla fall hur fin som helst. Fick hjälp av grymma vänner med att förbereda maten och dylikt efter jag slutat jobba, annars vet jag inte hur jag skulle hunnit, ovärderligt!
Tog som vanligt inte en enda bild själv så jag snor från de andra.
Kärlek!
Även om jag som sagt inte fotade något själv upptäckte jag likväl att min kamera var fylld med vackra selfies av andra, haha. 
Avslutade kvällen på KB, alldeles för länge sedan sist!
Man vet att det varit en bra kväll när man vaknar med en bruten nagel. Var och fick den fixad idag, gratis. Eftersom det inte ens gått en vecka sen jag gjorde vid dem sist trodde tjejen som gjorde dem att det var hennes fel även om jag försökte ta på mig skulden. Fördelen med att vara stamkund. 
Fick bland annat de här fina ljusen från Voluspa i lördags och passade på att göra en make over på ett av soffborden. Älskar att blanda ny design med gamla fynd: Alessi, Bolia, Voluspa, Emmaus, I'MAGÉ of PR och Myrorna. Klockrent. 
Måndagen gick inte i många knop. Såg x-antal avsnitt av Vikings och spelade Monopol, helt perfekt. Igår jobbade jag till stängning och idag har jag varit hos frisören, blivit klippt, fixat utväxten och fått ett par slingor. Är ledig imorgon med och ska spendera dagen med min favorit.
Städningen från lördags borde man kanske också ta tag i... Hm.
Kategori:
Kommentera inlägget här: